15 wrz 2016

Na rolkach do marzeń płynąc przez pustynię...

Zastanawiałeś się może kiedyś czy na rolkach można dojść do marzeń? Albo czy można przejść przez morze? Czy można latać we wodzie bądź pływać w chmurach?

Hmm wstęp trochę dziwnie brzmi ale przeczytaj go jeszcze raz i spróbuj zrozumieć dlaczego akurat taki jest.

Fikcja... abstrakcja... nierealne?




















Wielkość marzeń determinuje wielkość człowieka 













"Nie mów mi jak mam żyć... To moje życie i będę robić co JA CHCĘ" 











PS1. Na zdjęciach jest moja piękna Zuza <3

PS2. Bluzka - H&M   Koszula - H&M   Spodenki - Top Secret   Rolki - Spokey

12 komentarzy

  1. Nie wątpię w to, że trzeba marzyć o wielkich rzeczach, żeby je osiągnąć, bez bez marzeń, nie ma tej determinacji i woli walki, bo nie widzimy tego, co możemy osiągnąć. Bardzo fajny post, taki motywujący, nawet formuła przypomina trochę wystąpienia tych ludzi sukcesu, o których wspomniałaś. Dobrze się czytało :)


    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenia to coś pięknego! trzeba o nie walczyć i lecieć po nie jak najszybciej i skuteczniej do celu ;>

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisane i przepiękne zdjęcia, masz ogromny talent!
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, bardzo podobają mi się zdjęcia. Są jak z profesjonalnego magazynu młodzieżowego!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo motywujący i mądry wpis. Pozdrawiam :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, i bardzo mądry przekaz posta. Aż chce się czytać ! :)
    Pozdrawiam
    Zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo motywujący post :) Zdjęcia są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Wpis nas oczarował! <3 Zdjęcia są takie Mega, że aż cały czas na nie patrzymy i nie możemy się napatrzeć :D Także jeździmy na rolkach ;) Buźka ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post, a zdjęcia? Przeeemega :)
    http://werablogerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

* Cieszę się, że doczytałeś post do końca drogi czytelniku :)
* Jeśli to co piszę Ci się podoba to proszę zostań tutaj dłużej bo na pewno znajdziesz jeszcze wiele interesujących postów.
* Biedzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza czy obserwacji.
* Jeśli zaobserwujesz mój blog, to na pewno się odwdzięczę :)
* Koniecznie zostaw link do swojego bloga.
* Pozdrawiam Cię cieplutko i do miłego :)